Škola v meziprostoru

Distanční výuka sice začíná za světlem obrazovek, ale naštěstí tam nekončí. Kresebná cvičení nyní domácí, avšak v mnoha případech stále večerní kresby dokáže Ján Lastomírský (komiks 2019 / lukbook / vaše literatura) efektivně provozovat i na dálku. Držíme kresebné divizi palce a těšíme se na další pokrok.

Výběr z dosavadních úkolů:

Autoportréty – T. Koudelková (volná technika, papír)

Portrét + ruce – I. Nováková (tužka, volná technika, papír)
Autoportrét + ruce – Z. Volková (volná technika, tužka, papír)
Ruce – B. Vozábová – (tužkal, papír)

Ateliérová výuka probíhá ve Sváru virtuálního prostoru a napříč ročníky svá semestrální zadání individualizuje. Povinné virtuální komnaty na bedrech prvního ročníku budou dokončeny ve standardní délce semestru, bez ohledu na kryptickou atmosféru samotného zadání.

Ukázka z vývoje:

Objekty – M. Mrkus (3d modely, Blender)
Architektura a objekty – M. Mrkus (digitální 3d prostor, Blender)
„Chamber A“ – I. Nováková (digitální 3d prostor, Unity Engine)
„Chamber B“ – I. Nováková (digitální 3d prostor, Unity Engine)

Příprava na vývoj prvního ateliérového experimentu v žánru vizuálních novel pokračuje.

Ukázka z vývoje:

Postavy celek – Z. Volková (2d ilustrace, Adobe Photoshop)
Postavy detail – Z. Volková (2d ilustrace, Adobe Photoshop)

Pokroky na úrovni hratelného prototypu v projektu závodní hry RoR zaznamenala i dvojice
K. Cendelínová a D. Holubec.

Ukázka vývoje prototypu:

K. Cendelínová a D. Holubec.

Ukázka vývoje prototypu:

„RoR“ – K.Cendelínová (3d modely, Blender)
„RoR“ – D. Holubec (test herního prostředí, 3d prototyp digitální hry, Unity Engine)

Ukázka z volné tvorby:

Balkon – D. Holubec (digitální ilustrace, Blender)
Krajka – D. Holubec – (animovaný 3d model, Blender)
Domy – L. Polášková (akvarel, tuš, papír)

Bakalářské a diplomové práce prochází optimistickým vývojem, ve kterém i přes komplikovanou situaci zdárně směřují k dokončení v řádných termínech. Detailní komentář k diplomové práci Z. Rišiaňové.

Ukázka z vývoje praktických bakalářských prací:

Rostliny, stromy, tráva – N. Sodomková (2d prototyp digitální hry, Unity Engine)
Architektura – D. Jenikovský (3d prototyp digitální hry, Unreal Engine)


Ukázka z vývoje praktických magisterských prací:

Move – Z. Rišiaňová (3d prototyp digitální hry, Unreal Engine)
Ovladač / controller – M. Andrýsek (3d model, Blender)

Alternativní hlášení o současné kondici Ateliéru Duchů naleznete zde.

Přejeme všem hodně sil v náročném období a hlavně zdraví. AHM FaVU!