Letošní ročník letní školy Ateliéru herních médií FaVU VUT provázel vysoký zájem. Nebylo pro nás možné překročit kapacitní limit, kterým byl kurz již od počátku zastropen (počtem 8 + 1 studijní stipendium skrze střední školu). V následujícím roce se budeme snažit kapacitu navýšit. Není to jen otázka hranic našich schopností, ale také dostupnosti hardwaru a softwaru. V každém případě nás právě letošní ročník posunul kupředu, za což samozřejmě děkujeme skvělé skupině, která se na kurzu sešla.
Třídenní kurz měl oproti minulému roku jinou náplň (v roce 2020 bylo námětem a výstupem kurzu digitální Bludiště). Nově bylo mimo jiné představeno také modelování v softwaru Blender. Jak bylo při vypsání kurzu avizováno, cílem letošního ročníku bylo vytvoření hratelného prototypu jednoduché digitální hry typu Asteroids. Dopadlo to skvěle a všem se podařilo plánovaný cíl naplnit!
Lektorka a lektoři:
Natálie Sodomková – Adobe Photoshop
David Holubec – Blender
Dominik Konečný – Unity
Jak se pracovalo například s Adobe Photoshop?
Fotografická dokumentace průběhu kurzu:
Děkujeme moc celé účastné skupině, která to letos bez problémů dotáhla do konce a těšíme se na všechny, kteří budo mít v následujících letech o naší letní školu zájem.
Samozřejmě také děkujeme fakultě za možnost letní školu pořádat a hlavně Zbyňkovi Navrátilovi a Vítu Balounovi za přípravu počítačové učebny a softwaru.
S pozdravem a přáním hezkého léta Ateliér herních médií FaVU VUT.