Letní škola 2021 – závěr

Letošní ročník letní školy Ateliéru herních médií FaVU VUT provázel vysoký zájem. Nebylo pro nás možné překročit kapacitní limit, kterým byl kurz již od počátku zastropen (počtem 8 + 1 studijní stipendium skrze střední školu). V následujícím roce se budeme snažit kapacitu navýšit. Není to jen otázka hranic našich schopností, ale také dostupnosti hardwaru a softwaru. V každém případě nás právě letošní ročník posunul kupředu, za což samozřejmě děkujeme skvělé skupině, která se na kurzu sešla.

Učastnice a účastníci letní školy AHM pro rok 2021 (nekompletní sestava).

Třídenní kurz měl oproti minulému roku jinou náplň (v roce 2020 bylo námětem a výstupem kurzu digitální Bludiště). Nově bylo mimo jiné představeno také modelování v softwaru Blender. Jak bylo při vypsání kurzu avizováno, cílem letošního ročníku bylo vytvoření hratelného prototypu jednoduché digitální hry typu Asteroids. Dopadlo to skvěle a všem se podařilo plánovaný cíl naplnit!

Lektorka a lektoři:
Natálie Sodomková – Adobe Photoshop
David Holubec – Blender
Dominik Konečný – Unity

Jak se pracovalo například s Adobe Photoshop?

Ukázka výchozích materiálů od lektorky Natálie Sobotkové (před úpravou).
Ukázka výchozích materiálů od lektorky Natálie Sobotkové (po úpravě).

Fotografická dokumentace průběhu kurzu:

1. den – Unity engine, lektor D. Konečný
2. a 3. den – Unity engine, lektorka N. Sodomková a D. Holubec
Průběh letní školy
Snímek obrazovky z výsledné hry (účastník kurzu M. V.)

Děkujeme moc celé účastné skupině, která to letos bez problémů dotáhla do konce a těšíme se na všechny, kteří budo mít v následujících letech o naší letní školu zájem.

Samozřejmě také děkujeme fakultě za možnost letní školu pořádat a hlavně Zbyňkovi Navrátilovi a Vítu Balounovi za přípravu počítačové učebny a softwaru.

S pozdravem a přáním hezkého léta Ateliér herních médií FaVU VUT.